28 Haziran 2010 Pazartesi

Assortie Rocks




Goldaş'ın, uzun süredir piyasada yerini koruyan ve gün geçtikçe gelişen bir markası var;Assortie

Çantadan şemsiyeye, iç çamaşırından hediyelik küçük biblolara her şeyi bulabiliyorsunuz bu mağazalarda. Goldaş'ın yan markası olduğu için birbirinden şık altın ve gümüş takılar da satılıyor tabiki.

İndirim günlerine denk gelirseniz süper bir fiyata çok şık bir çanta alabilirsiniz. Türk markası oluşu da ayrı bir gurur veriyor insana.

Bu markaya ait favori bir kaç ürünümün fotoğraflarını paylaştım, bütün ürünleri görmek için www.assortie.com.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.

2 yorum:

  1. aaa assortie goldaşın mıydı şaşırdım bilmiyordum bilgi için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Ben de çok şaşırmıştım ilk öğrendiğimde ve Türk markası olduğu için gurur vermişti:)

    YanıtlaSil